Easy AHP Güncelleştirme

QGIS 2 için geliştirdiğim Easy AHP eklentisinin uzunca bir aradan sonra iki yeni güncelleştirmesini yayınladım. Baştan söyleyeyim yeni bir özellik eklemedim. Sadece yeni QGIS sürümleri ile uyumsuzlukları giderdim. QGIS 2.4 ‘e kadar 0.8 versiyonu yeterli idi ama sonra gelen 2.6 ‘da ve 2.8 ‘de Processing Toolbox (SAGA) API ‘deki değişiklikler nedeniyle hata oluştuğunu farkettim. Bu yüzden her iki versiyon için ayrı ayrı güncellemeler yaparak QGIS Python Plugins Repository yükledim. Onaylanma sürecinden sonra direk QGIS üzerinden yükleyebilirsiniz. Eğer beklemek istemiyorsanız github daki depomdan (https://github.com/MSBilgin/EasyAHP) elinizde bulunan QGIS sürümüne uygun olanı indirerek kullanmaya başlayabilirsiniz

Leave a Reply

